דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמיגי יוקוהמה 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 7130 פעמים ]

לצמיגים תוצרת יפן יש מוניטין מצויין בישראל ובעולם כולו, והם נחשבים למבוקשים מאוד הודות להיותם צמיגים איכותיים במיוחד. אחת החברות היפניות הוותיקות שמייצרות צמיגים מזה כמאה שנה היא חברת YOKOHAMA. צמיגי יוקוהמה נחשבים למובילים בתעשייה ולבעלי תמורה מצוינת לעלותם, ומדורגים בין הצמיגים הטובים ביותר בעולם מזה עשורים רבים. בישראל משווקים צמיגים יוקוהמה בהצלחה מזה זמן רב והביקוש הולך ועולה, בפרט בקרב אלו שמבקשים לרכוש צמיג איכותי במיוחד, שיעניק להם ביצועים מאקסימליים, בטיחות מירבית – ואורך חיים מכובד.

 

בשל הדרישה הגבוהה לצמיגים איכותיים כמו צמיגי יוקוהמה קיים מפעל בארצות הברית אשר דואג לאספקה קבועה, וכן קיים קו מפותח מאוד של מחקר ופיתוח בו עוסקים מהנדסים מומחים אשר מבקשים להתאים את התוצרת של YOKOHAMA למסלולי המרוצים ולענף המפותח מאוד של ספורט מוטורי בארצות הברית, שם צמיגים לרכב הם אחד הפרמטרים המובילים בתעשייה. צמיגי יוקוהמה שמים דגש ניכר על איכות ובטיחות, ומייצרים תתי-דגמים נפרדים וייעודיים לכל מטרה וסוג שימוש שהוא : תשומת לב רבה ניתנת לעמידות אך לא על חשבון הנוחות, ולתוצאות מעולות אלה תורם צוות מומחים מיומנים שמצוי כיום בטופ העולמי בייצור צמיגי יוקרה לרכב.

 

יוקוהמה בישראל

 

צמיגי יוקוהמה מיוצרים כך שיתאימו לכל יעד, ובישראל ניתן להשיג צמיגים אלו אצל העוסקים המובילים בתחום. צמיגי יוקוהמה נמכרים בהצלחה לכל סוגי השימוש – החל מכלי רכב כבדים ואף תעשייתיים הנעים על צמיגי ענק במידות מיוחדות וחוזק יוצא דופן ועד לצמיגי ספורט המציעים אחיזת כביש מצוינת וביצועים לאורך שימוש תובעני של שעות ארוכות בשחיקה מינימאלית. חברת יוקוהמה פיתחה מספר שיטות ייצור ושימוש לרבות סוליית צמיג עמידה במיוחד, דפנות קשיחות אך אלאסטיות ועוד : ביקור באתר היצרן של צמיגי יוקוהמה יחשוף בפניכם את התכונות המיוחדות של מוצר איכותי זה, בכל רמות הידיעה שתרצו ועד להרכב החומרים ותרכובת הגומי המאפשרת לצמיג להנות מחוסן מבני ושימוש 'רך'.

 

יוקרה לרכב משפחתי

 

בתור יצרנית מובילה של צמיגים איכותיים בוחרת YOKOHAMA להפגין את יכולותיה בפלח השוק הנרחב ביותר, והוא צמיגי יוקרה לשימוש ברכבים פרטיים, ובד בבד נוטלת חסויות על אירועים בקנה מידה עולמי של ספורט מוטורי עבורם היא מספקת צמיגים ייחודים הזוכים לתהילה. החברה משקיעה בפיתוח צמיג בעל התנגדות נמוכה במיוחד לגלגול [ ומכאן מושגת תצרוכת דלק עדיפה ], קשיחות – או נכון יותר לומר, חוסן – התורמים לבטיחות בעבודת הצמיגים בתנאים תובעניים ביותר כגון נהיגה של שעות רבות בעומס רב ובטמפרטורה גבוהה, וכן נחשבת לאחת החברות העיקריות המטפחת את השמירה על סביבה נקייה על ידי שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וטכניקות ייצור המצמצמות במיוחד פליטת מזהמים סביבתיים.

 

מחירו של צמיג איכותי לעולם יהיה מעט גבוה יותר מאשר חלופות אחרות המוצעות בשוק, אך זה בדיוק המקום להשקיע מעט יותר ברכישה – ולהנות מחיי צמיג ארוכים ומראש שקט בנהיגה, שכן בסופו של יום שומרים הצמיגים על חיינו בשעה שאנו חולפים בדרכים.

עיסא פאיד, מתמחה בצמיגים לרכב, עובד בחברת המאסטרו המשווקת צמיגים, יוקוהמה, מישלין, דנלופ, טויו 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב